1

2

3

4

Аспірантура

5

1Непомітно промайнув перший місяць весни, а це означає, що починається фінальний відлік для шкіл розвитку ХНУМГ ім. О. М. Бекетова.

Як завжди, заняття проводяться, проекти пишуться і передчуття фінальної боротьби вже майорить у повітрі, але звісно, карантин вносить свої корективи і примушує у будь-який момент бути готовими до імпровізації.

Саме так, у форматі імпровізації, було вирішено провести в нашому університеті на платформі Zoom сумісну нараду департаменту освіти Харківської міської ради, методистів управлінь освіти адміністрацій усіх районів міста, Центру доуніверситетської освіти і кар’єри та керівників шкіл розвитку. Підводили проміжні підсумки, обговорювали плани, розмірковували щодо особливостей визначення цьогорічних переможців у кожному напрямку навчання.

Що ж чекає на нас у цьому квітні? Почнемо з традиційного. Флагман шкіл розвитку – «Мер міста», як завжди, має грандіозні плани: останні заняття третього модулю від викладачів кафедри підприємництва та бізнес-адміністрування (кандидат економічних наук, доцент Ольга Олександрівна Рудаченко з темою «Бюджет міста в питаннях та відповідях» та старший викладач кафедри Наталя Валеріївна Дріль з темою «Особисті фінанси»), написання проектів за заявленими темами і захист, запланований на кінець квітня. Цього року на нас знов чекає і найцікавіший етап боротьби юних «мерів» за призові місця – батли між школярами і студентами ХНУМГ у рамках Beketov Urban Fest. Але це вже – справа більш далекого і, сподіваємося, більш «офлайнового» травня.

Фінальне засідання «Освітньої платформи «Шкільний омбудсмен» теж обіцяє бути дуже цікавим. На початку місяця – лекція старшого викладача кафедри правового забезпечення господарчої діяльності, кандидата юридичних наук Інги Ігорівни Бочкової за темою «Теорія розбитих вікон». Але цього разу – для більш широкої аудиторії: слухачами стануть не тільки шкільні омбудсмени, а й члени Координаційної ради ХМОУС – лідери учнівського самоврядування. А наприкінці місяця – подвійне підведення підсумків: конкурс проектів «Я – омбудсмен» та завершення акції «Іграшка для посмішки» – урочисте вручення офіцерам патрульної поліції іграшок, які учні харківських шкіл за підтримки шкільних омбудсменів збирали в рамках акції, яку було організовано сумісними зусиллями ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, Департаментом освіти Харківської міської ради та Управлінням патрульної поліції в Харківській області.

Незвичним буде і фінал школи «Юний інспектор з безпеки». За 2 роки існування школи цей напрямок підготовки набув такої популярності у школярів, що заходи «юних інспекторів» увійшли до щорічного «Тижня безпеки», який проводиться на рівні міста. Тому не тільки слухачі школи, але й усі школярі, які хочуть спробувати свої сили в галузі цивільного захисту, боротимуться за призові місця з 20 по 23 квітня, а 24-го, в рамках Beketov Open Air, на подвір’ї університету пройде низка практичних занять для всіх бажаючих.

Також 23 квітня фінішує школа «Європейські урбаністичні студії»: слухачі школи братимуть участь у ХI Міжнародній науково-теоретичній інтернет-конференції «Місто. Культура. Цивілізація: виклики сучасності», і найкращі доповіді будуть надруковані у збірці тез, а їхні автори отримають першу в житті наукову публікацію. А це – надзвичайно важливий крок у побудові майбутньої освітньо-наукової стратегії.

«Школа розвитку маркетингових комунікацій» підводитиме підсумки в самому кінці квітня, адже це дійсно нелегка справа – створити власний продукт і вивести його на ринок, розробивши грамотну рекламну кампанію. Тим більше, що слухачі цієї школи працюють непоодинці, а в командах, тобто їхнє завдання – не просто зробити проект, а налагодити роботу колективу, розподілити функції і врахувати нюанси кожної особистості, щоб створити не тільки органічне колективне ціле, а й здобути перемогу у змаганні.

Отже, квітень обіцяє бути дуже «гарячим», навіть незважаючи на зовсім не весняну погоду за вікном. Школярі закінчують редагування своїх досліджень, учителі намагаються допомогти вихованцям здолати хвилювання і презентувати себе як найкраще, Департамент освіти Харківської міської ради разом із методистами управлінь освіти розробляють стратегію демонстрації досягнень найактивніших і найкреативніших представників учнівської молоді. А ми, надавши школярам нових знань і сформувавши корисні компетенції, наразі із нетерпінням передчуваємо результат нашої сумісної праці: чекаємо на проекти, формуємо компетентне журі для кожного конкурсу і… готуємо подарунки для наймолодших «бекетівців» – слухачів шкіл розвитку нашого університету.