01 128 квітня 2015 року було проведено підсумковий тренінг для учнів шкіл (і не тільки) по маркетингу і рекламі малих підприємств. Спікери - члени кафедри "Економіки підприємства, бізнес-адміністрування та регіонального розвитку" к.е.н. Вороніна Ольга Сергіївна та асистент, практикуючий підприємець Прыжкова Ольга Юріївна.

"Кожен власник малого підприємства усвідомлює необхідність проведення рекламної діяльності - реклама, як всім відомо, рушій торгівлі. Але з чого почати? На яких помилках можна навчитися, а які краще взагалі не допускати? Існує безкоштовна реклама і наскільки вона ефективна? Які "законні" методи можна використовувати, щоб потрапити на ТБ?" - на ці та багато інші питання слухачі змогли отримати відповіді на тренінгу "Введення в маркетинг малого підприємства".

02 203 3 

04 405 5 

06 607 7 

ВСТУП2019

VstupINFO

Вступ2019

ХНУМГ ВСТУП

ХНУМГ ВСТУП

ЦДОК курси2019

дист навч 19

ЦДОК копия

Баннер Довідника 2018

Мы в соцсетях

facebook  instagram Wiki

Сейчас 525 гостей и ни одного зарегистрированного пользователя на сайте