1

2

3

4

5

01 128 квітня 2015 року було проведено підсумковий тренінг для учнів шкіл (і не тільки) по маркетингу і рекламі малих підприємств. Спікери - члени кафедри "Економіки підприємства, бізнес-адміністрування та регіонального розвитку" к.е.н. Вороніна Ольга Сергіївна та асистент, практикуючий підприємець Прыжкова Ольга Юріївна.

"Кожен власник малого підприємства усвідомлює необхідність проведення рекламної діяльності - реклама, як всім відомо, рушій торгівлі. Але з чого почати? На яких помилках можна навчитися, а які краще взагалі не допускати? Існує безкоштовна реклама і наскільки вона ефективна? Які "законні" методи можна використовувати, щоб потрапити на ТБ?" - на ці та багато інші питання слухачі змогли отримати відповіді на тренінгу "Введення в маркетинг малого підприємства".

02 203 3 

04 405 5 

06 607 7 

Мы в соцсетях

facebook  instagram Wiki

Корисні поради

Кафедри ХНУМГ

Банківські реквізити ХНУМГ

Проєкт реставрації ХНУМГ на Фейсбуці

100

дист навч 19

ЦДОК копия

vtour

 

Додаткова освіта

Освітні ресурси

Баннер енерго

Сейчас 216 гостей и ни одного зарегистрированного пользователя на сайте