Одинадцятого березня відбулося чергове заняття у «Школі молодого економіста» при кафедрі «Міської та регіональної економіки».
У першій частині заняття к.е.н., доц. Тітяєв В.В. прочитав лекцію на тему: «Маркетингова концепція управління підприємством». На лекції були розглянуті теоретичні основи та практичні питання формування стратегії і тактики ринкової політики підприємства. Особливу увагу було приділено методичним особливостям маркетингового підходу до ціноутворення на послуги підприємств міського господарства.
У другій частині заняття ас. Телятник С.В. в ігровій формі дав ряд цікавих прикладів вирішення задач з аналізу, оцінки та прогнозування стану і розвитку маркетингового потенціалу підприємства.
В цілому заняття пройшло плідно, абітурієнти дізналися багато корисного!