1

2

3

4

5

1Коли люди, не знайомі з життям нашого університету, вперше чують словосполучення «школи розвитку», вони розгублено питають: «Школи розвитку чого?..» Це і справді привід замислитися, подивитися на звичні для нас речі під незвичним кутом зору сторонньої людини.

Що саме розвивають фахівці ХНУМГ ім. О. М. Бекетова і школярі з усіх районів міста, коли збираються на заняттях юних мерів, омбудсменів, інспекторів з безпеки, маркетологів та ін.? Чи можна сказати, що тут дорослі фахівці розвивають дітей? З одного боку, звичайно, так.

А з іншого – діти також розвивають нас, розкривають нові обрії, мотивують подолати інерцію викладання. Тобто наші університетські школи розвитку – своєрідний «міст через вічність», який допомагає школярам стрибнути у студентське майбутнє, викладачам – повернутися до шкільного минулого, а всім партисипантам – створити у сьогоденні простір для продуктивного діалогу поколінь.

2

12 червня 2019 року в нашому університеті відбулася прем’єра: школи розвитку разом із представниками департаменту освіти, методистами з усіх районів Харкова, а також почесними гостями, яких більш правильно було б назвати почесними лекторами і коучами бекетівських заходів для учнівської молоді, підбивали підсумки року і планували майбутні перспективи, деяким з яких, нажаль, не судилося здійснитися внаслідок пандемії коронавірусу.

3а3б

3в3г

Але 12 червня 2020 року в нашому університеті також відбулася прем’єра: закриття шкіл розвитку в онлайн-форматі, ZOOMовленому епідеміологічною ситуацією.

4а

Куратори шкіл: доктор технічних наук, професор кафедри управління проектами в міському господарстві і будівництві Д. Е. Лисенко разом із запрошеним спікером за програмою Active Citizens від British Council, координатором проектів Антоном Білюком (Start Up School), начальниця відділу корпоративних комунікацій і PR, старший викладач кафедри туризму і готельного господарства О. М. Кравець («Школа розвитку маркетингових комунікацій»), завідувачка кафедри правового забезпечення господарської діяльності, кандидат юридичних наук, доцент І. І. Килимник («Освітня платформа «Шкільний омбудсмен»), доцент кафедри охорони праці і безпеки життєдіяльності, кандидат технічних наук В. В. Барбашин («Юний інспектор з безпеки»), директорка і фахівці Центру доуніверситетської освіти і кар’єри Т. В. Малиніна, І. О. Герасименко і В. М. Бабенко, а також методист науково-методичного педагогічного центру Департаменту освіти Харківської міської ради І. В. Полякова зібралися в конференційній залі університету.

4б4г4е

Школярі-призери, методисти і вчителі, а також деякі з кураторів (доцент кафедри менеджменту та публічного адміністрування, доктор наук з держуправління Т. В. Бєльська («Мер міста») та кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії і політології  Л. О. Радіонова («Європейські урбаністичні студії»)) були присутні по той бік екрану.

5а

Цей екран був єдиним кордоном, який розділяв учасників конференції, і навіть його згодом припинили помічати: адже радість бачити один одного, теплі слова і нагородження переможців створили загальну атмосферу присутності в одному просторі – почасти фізичному, почасти метафізичному. Обмежені 40 хвилинами відеоконференції, спікери намагалися встигнути не тільки оголосити результати конкурсів і підбити підсумки, але й привітати «своїх» школярів, з якими протягом року, а то і декількох було зроблено стільки цікавого.

6а

7аІ ось, коли часу майже не залишилося… Мабуть розчулений кількістю щасливих посмішок і добрих слів у нашому просторі ZOOM не витримав і подарував учасникам безліміт по часу. Так виник безлімітний просторово-часовий континуум, де залишився екстра-час для питань, пропозицій і висловлювання емоцій, і екстра-простір для розповсюдження чудового настрою і натхнення.

8аІ в цьому континуумі народилося і зміцніло розуміння: навіть якщо світова проблема із COVID-19 примусить нас розпочати новий навчальний рік дистанційно, це не завадить нічому. Взагалі нічому. Ані навчанню, ані атмосфері, ані ентузіазму абсолютно всіх людей – незалежно від віку, – які збираються у «Бекетівському» заради розвитку: себе, інших та загального інтелектуального потенціалу, середовищем якого і має бути університет.

Ми у соцмережах

facebook  instagram Wiki

Корисні поради

Кафедри ХНУМГ

Банківські реквізити ХНУМГ

Проєкт реставрації ХНУМГ на Фейсбуці

100

дист навч 19

ЦДОК копия

vtour

 

Додаткова освіта

Освітні ресурси

Баннер енерго

На сайті 244 гостей та користувачі відсутні