1Чи відвідували ви коли-небудь тренінги, де «прокачують скіли» для затребуваних професій? Якщо так, то ви, напевно, могли зробити як мінімум два висновки. Висновок перший: на ринку інфобізнесу знайти фахівця серед неймовірної кількості шарлатанів важче, ніж кульку у «наперсточника»; висновок другий: це коштує дуже недешево, і тут виграшної «кульки» взагалі немає, бо і шахраї, і фахівці мають дуже високий прайс.

А чи буває так, щоб і фахівець був справжній, і навчання недороге, а ще краще – безкоштовне? Буває. Або у новорічній казці, або у ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, де саме у передноворічному грудні розпочався другий модуль навчання для «мерів міста» – «Школа розвитку маркетингових комунікацій», курс якої розробила спеціально для школярів начальник відділу корпоративних комунікацій і PR ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, старший викладач кафедри туризму і готельного господарства О. М. Кравець.

1а1б

Цікавинкою цього курсу стала, по-перше, практична спрямованість, а по-друге – наявність домашніх завдань після кожного заняття, а не лише захист фінального проекту. Спочатку були побоювання, що така незвична для позашкільного навчання інтенсивність може викликати відторгнення у старшокласників, які і без додаткових занять мають неабияке навантаження. Але побоювання не справдилися: школярі включилися до роботи із дитячою завзятістю і недитячою серйозністю, створюючи «власний продукт», збираючи команду для його реалізації і намічаючи план із вивчення ринку шляхом проведення маркетингових досліджень.

1в1г

Наскільки вдалим буде цей шлях і які результати отримають юні маркетологи? Побачимо вже в другому семестрі.

«Прикріпіть що-небудь яскраве на ваш одяг – допоможіть водіям, які можуть вас збити, але не хочуть цього». «Я завжди дуже обережний, бо поважаю себе, а також… хочу жити довго і отримувати пенсію». «Що робить люмінесцентна смужка на одязі? Відбиває? Що саме відбиває? Нирки?» Ні, це не стендап переможця проекту «Розсміши коміка» – це заняття нашої чергової школи розвитку.

Згадайте, будь ласка, ваші шкільні роки. Чи могло бути щось більш нудне і нецікаве, ніж уроки з безпеки життєдіяльності і роз’яснення правил дорожнього руху? Можливо, у слухачів школи розвитку «Юний інспектор з безпеки» теж були такі спогади. Колись. До відвідування першого заняття доцента кафедри охорони праці та безпеки життєдіяльності, к. т. н. В. В. Барбашина.

Здається, що немає такої дитини, з якою цей викладач не знайшов би спільної мови. На будь-якому «Дні відкритих дверей» біля майданчику з його воркшопами – завжди аншлаг. Причому вікові межі цільової аудиторії для таких занять встановити неможливо і не треба: відвідувачі від 0+ до 99 років із великою цікавістю знайомляться з тим, що у більшості випадків вважається нецікавим: безпека дорожнього руху, правила поводження з електроприладами, попередження різноманітних небезпек і таке інше.

Тож навряд чи слухачі цієї школи забажають, щоб зимові канікули не скінчувались: адже у другому семестрі на них чекатимуть надзвичайні пригоди на шляху до отримання статусу «юного інспектора з безпеки» у своїх школах.

Новий сезон розпочала і освітня платформа «Шкільний омбудсмен»: після того, як у школах відбулися вибори нових омбудсменів, треба було ввести їх у курс справ, надавши хоча б мінімальну необхідну інформацію з прав та обов’язків, окресливши коло можливих питань і намітивши головні цілі.

Занурення у правову тематику виявилося доволі інтенсивним: одразу три викладачі кафедри правової підтримки господарчої діяльності інструктували омбудсменів-початківців щодо їх майбутньої роботи. Асистент кафедри, к. ю. н. К. М. Врублевська-Місюна надала загальну характеристику діяльності інституту омбудсмена в умовах школи: алгоритми роботи, документальна база, можливості кооперації… Для школярів, які ще просто через свій вік не можуть мати відповідних навичок і інформованості, ці відомості були надзвичайно актуальними. Інша співробітниця кафедри, І. В. Зубенко, зробила невеличкий екскурс по правах людини: адже саме їх захищатимуть школярі, обрані на посаду омбудсменів. А доцент кафедри, к. ю. н. А. М. Бровдій презентувала корисну і зручну «шпаргалку» для роботи з випадками булінгу і вміння відрізняти його від інших видів правопорушень: як свідчить практика останніх років, з цією проблемою учасники освітнього процесу стикаються найчастіше. І, нарешті, завідувачка кафедри, к. ю. н. І. І. Килимник зорієнтувала школярів стосовно структури цьогорічного курсу і фінального конкурсу відеороликів – ілюстрацій вирішення локальних питань із захисту прав дитини у кожній окремій школі, на матеріалі реальних існуючих проблем.

Ця школа взагалі відрізняється від інших саме «ступенем справжності». Дивіться самі. «Мери міста» є мерами або іншими крупними керівниками поки що лише у своїх заповітних мріях. «Європейські урбаністичні студії» навчають своїх слухачів розумінню інтеграційних процесів і формують навички дипломатичних комунікацій «з прицілом» на майбутнє. «Юний інспектор з безпеки» дає змогу примірити на себе «шкіру» ревізора у форматі als ob, «буцімто» (поняття німецького філософа І. Канта), але не надає реальних, «дорослих» повноважень.

І лише у «Шкільному омбудсмені» навчаються молоді люди, які вже зараз реально працюють на посаді омбудсмена! Вирішують справжні питання, здійснюють справжній правовий захист, надають реальну допомогу реальним людям у «незмодельованих» ситуаціях. Мабуть тому хочеться дати таким школярам якомога більше фахових порад, підказати, як сформувати продуктивну коаліцію у боротьбі з правопорушеннями, замість того щоб вести «бойові дії проти вітряків». І хочеться вірити, що цьому, новому, поколінню омбудсменів усе вдасться. А ми із задоволенням їм допоможемо.

Ми у соцмережах

facebook  instagram Wiki

Календар подій

Кафедри ХНУМГ

20

Школа безпеки

Довідник абітурієнта ХНУМГ 2019

ХНУМГ ВСТУП

ХНУМГ ВСТУП

дист навч 19

ЦДОК копия

Школа-семінар

100

Довідник першокурсника ХНУМГ 2019

Додаткова освіта

Освітні ресурси

Атестація ХНУМГ

Баннер енерго

На сайті 216 гостей та користувачі відсутні