PlotnПлотницька Світлана Іванівна, д-р екон. наук, професор кафедри Менеджменту і адміністрування, прийняла участь у 4-му Міжнародному колоквіумі «Корпоративний брендинг, ідентичність, імідж та репутація» (COBIIR 2018), організований Мідлсекським Університетом (Middlesex University) та Університетом Калабрії (University of Calabria) 3-4 вересня 2018 року.

У Колоквіумі взяли участь представники таких відомих Університетів, як Мідлсекський Університет, Великобританія (Middlesex University), Вааський університет, Фінляндія (University of Vaasa), Ганноверський університет імені Лейбніца, Німеччина (the Leibniz University Hannover), Манчестерський університет, Великобританія (University of Manchester), Університет Ланкастера, Великобританія (Lancaster University), Університет Мілан Бікокка, Італія (University of MilanBicocca), Каледонський Університет Глазго, Шотландія (Glasgow Caledonian University), Віденський університет, Австрія (the University of Vienna), Болонський Університет, Італія (The University of Bologna) та багато інших.

Проф. Плотницька С. І. виступила з доповіддю «The Analysis of User Activity in Social Media with Focus on Brand Loyalty» та прийняла активну участь у роботі колоквіуму. За результатами роботи отримала сертифікат, який підтверджує участь у конференції та презентацію наукового дослідження.