01 128 квітня 2015 року було проведено підсумковий тренінг для учнів шкіл (і не тільки) по маркетингу і рекламі малих підприємств. Спікери - члени кафедри "Економіки підприємства, бізнес-адміністрування та регіонального розвитку" к.е.н. Вороніна Ольга Сергіївна та асистент, практикуючий підприємець Прыжкова Ольга Юріївна.

"Кожен власник малого підприємства усвідомлює необхідність проведення рекламної діяльності - реклама, як всім відомо, рушій торгівлі. Але з чого почати? На яких помилках можна навчитися, а які краще взагалі не допускати? Існує безкоштовна реклама і наскільки вона ефективна? Які "законні" методи можна використовувати, щоб потрапити на ТБ?" - на ці та багато інші питання слухачі змогли отримати відповіді на тренінгу "Введення в маркетинг малого підприємства".

02 203 3 

04 405 5 

06 607 7 

MOiN Ukrayni gerb Ed